Računovodstvene usluge
Osnovna računovodstvena usluga je u potpunosti usaglašena sa Zakonom o računovodstvu i reviziji i ostalim relevantnim propisima i sadrži sledeće:
– vođenje glavne knjige
– vođenje analitičkih knjiga
– kupci, dobavljači,
– osnovna sredstva
– roba, materijal, gotovi proizvodi
– lična primanja zaposlenih
– proizvodnja
– obračun i evidencija PDV i ostalih poreskih obaveza
– završni obračun
– preuzimanje, dostava, čuvanje, arhiviranje i
– zaštita dokumentacije i podataka iz knjigovodstva


Izrada specijalnih bilansa
– konsolidovani,
– deobni,
– bilansi pripajanja,
– likvidacioni…
Ostale usluge
– finansijska analiza poslovanja – racio analiza,
– prijava i odjava radnika sa upisom staža,
– izrada biznis planova,
– konsalting (knjigovodstveni, finansijski, poreski, investicioni…)

Zakoni i propisi
Računovodstvena usluga je u potpunosti usaglašena sa Zakonom o računovodstvu i reviziji i ostalim relevantnim propisima

Obrasci
Preuzimanje, dostava, čuvanje, arhiviranje i zaštita dokumentacije i podataka iz knjigovodstva
Najčešće postavljana pitanja
Šta je sve potrebno za osnivanje firme?
Registraciju osnivanja obavlja Agencija za privredne registre (u daljem tekstu APR) u saradnji sa Republičkim zavodom za statistiku i Poreskom upravom. APR će, u saradnji sa Zavodom za statistiku i Poreskom upravom izvršiti registraciju Vaše firme kojoj će biti dodeljen matični broj i poreski identifikacioni broj (skraćeno: PIB).
Koja dokumenta su neophodna?
Na šalteru APR-a predaju se:
– jedinstvena registraciona prijava (obrazac možeš preuzeti sa sajta Agencije ili popuniti na licu mesta);
– fotokopija lične karte ili pasoša osnivača;
– dokaz o uplati naknade za osnivanje (krajem 2011. godine iznosila je 4.500 dinara za preduzeće, a 1.200 dinara za preduzetnika);
– ako se registruješ za delatnost za koju se traži saglasnost nekog organa, potrebno je da podneseš i tu saglasnost.
Koliki su troškovi osnivanja firme?
Podeli