Karadjordjeva 27, 15000 Šabac
(015) 31 40 51
(066) 22 43 73

Uslovi prodaje

Opšti uslovi online kupovine i pružanja usluga

Posetom ili kupovinom na Internet prodavnici www.oss.rs prihvatate Uslove kupovine koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se sa pravilima koje primenjujemo.
www.oss.rs zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Uslova korišćenja.

Kada posetite www.oss.rs ili nam pošaljete e-mail poruku, komunicirate sa nama elektronskim putem. Naša komunikacija prema Vama će biti putem elektronske pošte (email) ili obaveštenjima koja ćemo objavljivati na ovom sajtu.

Za dodatne informacije u vezi sa porudžbinom, kao i u slučaju reklamacije ili otkaza ugovora, možete se obratiti Korisničkom servisu slanjem e-mail-a na office@oss.rs

‟OFFICE SOFTWARE SOLUTIONS” doo se obavezuje da će čuvati privatnost svih kupaca. ‟OFFICE SOFTWARE SOLUTIONS” prikuplja samo osnovne podatke o kupcima/korisnicima neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci potrebni za obavljanje posla. Svi zaposleni Internet prodavnice www.oss.rs odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Sadržaj prikazan na ovom sajtu je vlasništvo ‟OFFICE SOFTWARE SOLUTIONS” i ne može se koristiti bez prethodne saglasnosti ‟OFFICE SOFTWARE SOLUTIONS”-a.

Ukoliko koristite www.oss.rs odgovorni ste za održavanje i poverljivost svog naloga i lozinki koje ste odredili prilikom registracije na sajtu. Maloletnici mogu koristiti www.oss.rs uz nadzor roditelja ili staratelja. ‟OFFICE SOFTWARE SOLUTIONS” zadržava pravo da odbije pružanje usluga, ukine nalog ili otkaže porudžbinu ukoliko ustanovi da su prekršeni Uslovi kupovine.

Online prodavnica www.oss.rs radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema, sajt može biti kraći vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavešteni.

‟OFFICE SOFTWARE SOLUTIONS” zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta. Posetioci www.oss.rs  nemaju pravo da jednostrano menjaju Uslove kupovine.

www.oss.rs je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji.

Nepoštovanje ovde definisani pravila može prouzrokovati neizvršenje platne transakcije ili neuspelu porudžbinu.

Ovde propisani Opšti uslovi kupovine sastavni su deo Ugovora o kupoprodaji koji će biti zaključen između Prodavca i Kupca.

Naručivanje

Za naručivanje proizvoda iz ponude Internet prodavnice potrebno je da ispratite sledeće korake:

  1. Upoznavanje sa Opštim uslovima kupovine, obaveštenjima o osnovnim podacima Prodavca, upoznavanje sa pravom na jednostrani raskid Ugovora i tekstom obrasca koji se popunjava prilikom jednostranog raskida Ugovora, upoznavanje sa svim pravima i obavezama Kupca, što je sve na nedvosmislen i jasan način istaknuto na sajtu Prodavca,
  2. Registracija
  3. Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite
  4. Unos podataka o načinu dostave, plaćanja i mestu isporuke
  5. Pregled, potvrda i praćenje narudžbenice

Registracija

Registracija se obavlja samo jednom, a svaki sledeći put, unosite samo Vaš e-mail i lozinku, koju sistem automatski prepoznaje. Registracija je besplatna i obavlja se izborom opcije “Nalog”, u gornjem desnom uglu i birate opciju “Registruj se”. Potrebno je da navedete Vašu e-mail adresu, ime i prezime, adresu stanovanja,  broj telefona, putem kog bismo Vas kontaktirali za potvrdu porudžbine, ako je potrebno, kao i lozinku koju biste koristili za pristup Vašem nalogu nakon registracije. Kako biste se registrovali potrebno je i da pročitate polisu privatnosti i izjavu o poverljivosti podataka i označite polje za saglasnost sa istim. Nakon popunjavanje podataka, na e-mail adresu dobijate automatsku poruku za potvrdu registracije.

Ukoliko želite, sa sajta se u svakom trenutku možete odjaviti izborom opcije “Odjava”. Ponovnu prijavu na sajt možete obaviti izborom opcije “Nalog” i navođenjem Vaše e-mail adrese i lozinke.

Pri registraciji naloga potrebno je uneti relevantne podatke za kompaniju koja kupuje licencu (naziv, sedište, PIB…) i na jednu email adresu možete registrovati i kupovati licence samo za jednu kompaniju. Ukoliko želite da kupite licence za više kompanija, morate svaku posebno registrovati svojom email adresom.

Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite

Proizvodi su organizovani po kategorijama. Kada pronađete proizvod koji želite da kupite, kliknite na sliku proizvoda i dobićete opis i pregled slika proizvoda koji kupujete. Pri kupovini određenog proizvoda postoji mogućnost i izbora tipa licence ili neke druge dodatne karakteristike koja određuje cenu proizvoda prema važećem cenovniku. Kada izaberete modalitet proizvoda pojaviće se cena za izabrano i tada možete kliknuti na dugme “Dodaj u korpu”. Nakon dodavanja proizvoda u korpu imate opcije da promenite količinu proizvoda, nastavite kupovinu, unesete kupon za popust ili nastavite sa plaćanjem.

Unos podataka o načinu plaćanju

Kada ste završili sa stavljanjem proizvoda u korpu i želite da ih naručite, izaberite opciju “Vidi korpu” gde su prikazani svi artikli koje ste izabrali. Ako ste se predomislili u vezi nekog od proizvoda, proizvod možete izbrisati iz korpe ili promeniti količinu.

Klikom na dugme “Plaćanje” otvaraju Vam se opcije za izbor načina plaćanja.

Pregled, potvrda i praćenje narudžbenice

Nakon završetka porudžbine pregleda iste, pojaviće se ekran na kome, ako se niste ranije ulgovali, morate to učiniti ili ako nemate kreiran nalog, morate ga u ovom koraku kreirati i ulogovati se. Kupovinu može ostvariti samo registrovan korisnik online prodavnice www.oss.rs.

Nakon prijavljivanja na Vaš korisnički nalog, pojaviće se Vaši podaci koje ste uneli pri registraciji, podatke možete prekontrolisati ili izmeniti, jer preko jednog korisničkog naloga možete izvršiti kupovine licenci za više preduzeća i kompanija, pa su samim tim i podaci o istoj (PIB, Adresa, naziv i slično) drugačiji i ovde ćete ih ažurirati. Kada proverite podatke ili izvršite ažuriranje istih, klikom na dugme “Sledeći korak” pojaviće se stranica za izbor vrste plaćanja.

Cene proizvoda su jasno istaknute na sajtu Prodavca. Prodavac zadržava pravo promene cena bez prethodnog obaveštavanja, kao i pravo dodavanja ili povlačenja iz ponude bilo kog artikla u svakom trenutku.

Plaćanje

www.oss.rs podržava sledeći načine plaćanja:

  • plaćanje nalogom za prenos, prema izdatoj porudžbenici – izborom ove vrste plaćanja dobićete na vaš e-mail potvrdu Vaše porudžbine i porudžbenicu, kao i Nalog za prenos po kome treba da izvršite prenos sredstava na racun “Office Software Solutions” doo.
  • plaćanje platnom karticom preko All Secure i UniCredit banke ad Srbija gde na Vaš e-mail po izvršenom plaćanju odmah dobijate račun. Online prodavnica oss.rs podržava sledeće platne kartice: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro Card.

 

Nakon izbora tipa plaćanja pritisnete dugme “NARUČITE” i ukoliko ste izabrali način plaćanja “Nalogom za prenos” dobićete nalog na Vaš e-mail i po izvršenom plaćanju Vaša licenca će biti aktivirana. U slučaju plaćanja platnom karticom, otvoriće Vam se prozor za unos podataka o kartici i nakon izvšene potrvde plaćanja na Vaš e-mail dobićete račun za kupljen proizvod, licencu.

Isporuka i aktivacija licence

Nakon izvršenog plaćanja “Office Software Solutions” će po prijemu iste, izvršiti aktivaciju Vaše licence najduže u roku od 24 sata, a link sa preuzimanjem aplikacije ćete dobiti na vaš e-mail, ali i obaveštenjem na našem sajtu gde aplikaciju možete preuzeti. Ulaskom u aplikaciju aktiviraćete Vašu licencu. Pojašnjenje aktivacije licence će biti detaljnije objašnjeno u uputstvu o korišćenju aplikacije. Na računu Vam je izraženo i vreme do kad Vaša licenca važi, kao i u samoj aplikaciji.

Odustajanje od licence – Raskid Ugovora

Kupac može raskinuti Ugovor o kupoprodaji licence u roku od 14 dana od dana prijema licence. U slučaju raskida Ugovora, Kupac je u obavezi da to učini pisanim putem na e-mail office@oss.rs.

Izjava o raskidu Ugovora Proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata Prodavcu i smatra se blagovremenom ako je upućena u roku do 14 dana od dana prijema licence.

U slučaju raskida Ugovora Kupac je u obavezi da prodavcu nadoknadi troškove aktivacije licence i instalacije aplikacije, a u vrednosti 30% od kupljene licence, a prodavac je dužan da razliku novca vrati na račun kupca u roku od 14 dana od dana prijema izjave o raskidu Ugovora o kupoprodaji licence.

Reklamacija, greške, otklanjanje grešaka i tehnička podrška

Kupljena aplikacija može sadržati određene nedostatke i greške i mogu se javiti problemi pri instalaciji kako aplikacije, baze, licence i slično ili probleni u toku rada same aplikacije, “Office Software Solutions” doo je dužan da kupcu omogući tehničku podršku telefonskim putem ili elektronskom poštom u vremenu od 08-16h svakog radnog dana od ponedeljka do petka.

Podaci za kontakt

Kupci mogu dobiti podatke o izvršenim transakcijama i kupovinama 90 dana po izvršenoj poslednjoj transakciji na telefon 015/314-051 ili na email adresu office@oss.rs svakog radnog dana od ponedeljka do petka 8-16h.

 

Izjava o konverziji

Sva placanja će biti obavljena u dinarima (RSD). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, dinarski iznos transakcije će biti konvertovan u settlement valutu Banke (EUR) prema kursu Narodne Banke Srbije. Pri zaduživanju Vaše platne kartice, već konvertovan iznos će se konvertovati u Vašu lokalnu valutu, prema kursu koji primenjuju operatori platnih kartica. Navedena cena koja je različita od RSD, a navedena na sajtu je informativnog karaktera i zbog navedenih konverzija moguće je da dodje do odstupanja od iste.

 

Definicije politike privatnosti

Ova Politika privatnosti reguliše praksu prikupljanja informacija od korisnika prilikom korišćenja internet stranice https://oss.rs, kao i njihovo skladištenje u bazama podataka našeg preduzeća Office Software Solutions doo. Naša politika privatnosti obuhvata razloge kako i zašto sakupljamo, koristimo i štitimo Vaše lične podatke.

Zadržavamo diskreciono pravo da ovu Politiku privatnosti možemo izmeniti u svako doba i da tako izmenjen tekst postane važeći odmah po objavi istog na Web sajtu.

Nastavak Vašeg korišćenja Web sajta nakon izmena, podrazumeva da prihvatate sve uslove tako izmenjene Politike privatnosti. Stoga savetujemo korisnike da periodično ponovo detaljno pročitaju informacije sadržane u Politici privatnosti, kako bi bili informisani o eventualnim promenama.

 

Način prikupljanja i upotrebe podataka

Tokom Vaše posete sajtu možemo prikupiti vaše lične podatke koje su neophodne da podesite svoj nalog, u svrhu naplate ili isporuke Vaše robe. Vaše lične podatke koristimo isključivo i samo kako bi nam omogućili da Vam obezbedimo proizvode i usluge koje želite radi zadovoljenja Vaših zahteva ili da Vam prilagodimo našu ponudu, tj. da je personalizujemo, unapredili rad Web sajta, osigurali proveru administrativnih zadataka, uspostavili kontakta sa Vama, poboljšali naše oglašivačke i promotivne rezultate i poboljšali našu ponudu proizvoda ili usluga na tržištu, kao i u svrhu saradnje sa institucijama odgovornim za sprovođenje zakona.

Mi ne prodajemo i ne iznajmljujemo Vaše lične podatke trećim licima, za njihove markentiške potrebe a da prethodno nismo Vama dali mogućnost da tu opciju isključite. Međutim, mi možemo otkriti Vaše podatke našim poslovnim jedinicama i partnerima, koji su deo ove Politike privatnosti. Nikada i ni pod kojim uslovima nećemo zloupotrebiti Vaše lične podatke. U sledećim odeljcima ćemo Vam izložiti načine i razloge za moguće davanje Vaših informacija, za potrebe normalnog poslovanja Web sajta.

 

Skladištenje i čuvanje podataka

Preduzeće Office Software Solutions doo kao prodavac proizvoda i usluga na Web sajtu ulaže maksimalne napore radi zaštite Vaše privatnosti kad ste “online” kao korisnik. Vaše lične infrmacije se čuvaju na siguran i poverljiv način, i obrađuju na zakonit način u skladu sa ovom politikom privatnosti. Preduzimamo odgovarajuće tehničke i organizacione mere radi zaštite od naovlašćenog i nezakonitog pristupa i obrade vaših ličnih podataka, uključujući i enkripciju vaših informacija. Mi ćemo Vaše informacije zadržati onoliko dugo koliko je potrebno da obradimo Vaš nalog, Vaše plaćanje, odradimo refundaciju sredstava, odgovorimo na žalbu ili pružimo Vam promotivne informacije na koje ste se prijavili.

 

Kolačići (cookies)

Kolačić (cookie) je informacija sačuvana na Vašem računaru od strane internet stranice koju posetite. Kolačići obično čuvaju Vaša podešavanja, postavke za internet stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu internet stranicu internet pregledač šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da Vas prepozna i prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama. Ukoliko ne želite da naš Web sajt ima pristup Vašim kolačićima, možete ih blokirati. Većina web browsera Vam omogućava da blokirate kolačiće. To možete uraditi putem Podešavanja Vašeg web browsera.

 

Zaštita podataka prilikom plaćanja karticama

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica UniCredit Bank Beograd. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu.

3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce – AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka.

PCI DSS Standardi – AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.

 

Bilans.biz je brend kompanije Office Software Solution doo iz Šapca koja se bavi izradom knjigovodstvenih aplikacija, database aplikacija i raznorodnih poslovnih programa po zahtevu korisnika. Aplikacije razvijamo u Delphi okruženju uz korišćenje SQL relacionih baza podataka.

Visa Master Card Uni Credit Bank AllSecure Visa Master Card

© Copyright 2018 Office Software Solutions. All Rights Reserved.

Made with   by Office Software Solutions